Fes -- Ifrane

Saturday, January 30, 2010

adik-adik bilik saya

salji yang sedang turun dengan sangat lebat


mereka semua ahli rumah saya =)


depan bilik 'hotel'


lengkap sebelas orang =D



kami sebelum balik ke Rabat


di taman,malam terakhir sebelum balik


kawan-kawan satu batch


2006 - 2010


snowman adik-adik batch 2008


snowman kakak-kakak 2006-2010 (batch saya =D ) -- ponyot --


Sidi Harazem, Fes


Saya akan rindu kalian!


Alhamdulillah..syukur atas nikmat yang kau berikan. Inilah ungkapan yang lahir dari mulut aku hasil dari trip usrah ke Fes dan Ifrane baru-baru ini. ( 25 – 28 Januari 2010 )

Yang jauh makin dekat, yang dekat makin rapat, yang rapat makin erat.

Terima kasih Ya ALLAH.

Diikutkan hati ini, aku tidak begitu bersetuju ke Fes asalnya kerana aku telah ke sana dua kali tapi demi meraikan adik-adik, aku pergi juga dengan hati yang penuh dengan rasa mengharap agar trip ini akan dipenuhi dengan ikatan ukhwah yang lebih tersimpul rapi dan ALLAH memakbulkan harapan aku. Terima kasih Ya ALLAH.

Sokongan dari semua ahli rumah dalam trip ini memberikan trip ini satu perjalanan yang terlalu menarik untuk dikenang. Serasa tidak mahu trip ini menjadi kenangan kerana aku selalu mahu rasa ianya ada agar ukhwah itu sentiasa basah dan tidak akan kering. Terima kasih Ya ALLAH.

Natijahnya di akhir trip ini, semua ahli rasa sangat gembira dengan trip ini. Usrah yang kami adakan dua jam pada hari terakhir di Fes merungkaikan segalanya. Semua kami merasa indahnya ukhwah ini, kerana trip ini jugalah tumpahnya air mata demi menyatakan betapa trip ini terlalu bernilai hingga kami rasa tidak mahu meninggalkan perjalanan ini. Terima kasih Ya ALLAH.


“Nikmat berjemaah itu hanya akan kita kecapi apabila kita selalu memenangkan amal secara berjemaah”


----- BLOC AO 81 ----


PS : Moga ukhwah ini sentiasa basah =)

PSS : Terima kasih untuk ahli Fes yang banyak

membantu untuk trip ini. Terima kasih!

2 comment:

syahidd de lancret said...

patut nampak budak pompuan jenjeng beg besar petang tadik..
siap basah2 tudung lagik..kekekek..
selamat berseronok main salji buat kali terakhir di maghribi..eheh..

ZahirahzahiD said...

syahidd de lancret :

huhuhu..tu budak perempuan wilayah kenitra kot..ehehe

terima kasih..bila agaknya nak main salji..huhu~