:: Terbaru Dari Sashimi ::

Sunday, February 15, 2009

Assalamualaikum wth,

Lama rasanya tak menulis di 'katarsis aku' ini. Esok aku ada reseat paper, doakan aku yer semua. Oleh kerana itu, aku tak berhajat untuk menaip dengan lebih panjang. Aku cuma nak masukkan gambar terbaru Sashimi. Sudah semakin jinak dengan aku. Aku merasakan hamster ku yang ini lebih manja. Setiap hari mesti bermain dengannya, kalau tak mesti macam anak kehilangan ibu aja gayanya di dalam sangkar. Tak mahu cerita panjang, jom tengok gambar ;




Sashimi (",)



Hari pertama bersama aku =D



Menyorok dari kamera agaknya =]


Sayang kamu ;)

Rasanya cukup untuk waktu ini. Tiba-tiba rasa nak ungkap rasa sayang pula. Aku sayang semua orang yang hadir dalam hidup aku. Mak, Abah, Wardah, Aboy, Izah , ukhti, sahabat, teman, kawan dan siapa sahaja. Kalian semua bermakna dalam hidup aku. Love u all~

P/S : Sejak kebelakangan ini rasa

mahu pulang ke Malaysia. Untuk kamu

di Malaysia, banyakkan masa dengan keluarga.

Kamu berbaki 6 bulan lagi. =(

4 comment:

Linda Abdullah said...

Alah kiut nya si Sashimi tu.. kecit dan bulat jer bentuk nyaa..

Takutlah kak Linda nak pegang, takut kalau geram sangat nanti terpicit pulak badan nya terus K.O.. Kak Linda suka binatang yang besar-besar yang boleh dukung, peluk dan dilambung-lambung jer.. e.g kucing gemuk, arnab gemuk, beruang gemuk dan sebagai nya..ke.ke.keee

Sayang kamu juga..he.he.hee

ZahirahzahiD said...

>>>> Linda Abdullah


Ehe~ Kalau di Mesia saya bela kucing. Kat sini, umah saya xda laman.Kesian pula pada binatang2 itu.. =D


Hehe~ Beruang gemuk tu, Kak Linda peluk ke? dia peluk Kak Linda =D


Mekasih Kak Linda, sayang akak juga~ (",)

Anonymous said...

umah aku ade banyak menatang ni..tapi pelik sume warne itam je..idup meliar,dan kerap melahirkan anak isk kuat sungguh..uehuehe

d said...

Thanks so much for the article post.Much thanks again. Will read on
Manfaat memancing
Mancing mania