:: Kelahiran ::

Friday, February 13, 2009


Assalamualaikum wth,


Teringin nak masukkan gambar semasa melawat seorang kawan arab, Latifa namanya. Dia selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang masih belum diketahui namanya .Hehe~ Kami datang hari kedua selepas dia bersalin ;)

Seronok sangat tengok bayi kecil itu, rasa nak picit-picit aja =D Hehe~ Doaku moga anak kecil ini akan menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya (",)
Mari lihat gaya seorang remaja(akhir remaja dah ni) yang amat teruja dengan kelahiran seorang bayi. Huhu~

Ada gaya seorang 'ibu' ?


Ambil berkat. Hoho~

Jadi anak yang soleh yea =)



Rasa terkilan hari tu sebab tak dukung bayi kecil ini, ada kesempatan nak pergi rumah Latifa nak dukung bayi comel ini. Hehe~ Aku sayang budak-budak. Kalau hari raya, kalau ada tetamu beranak kecil aku akan rela hati menawarkan diri untuk menjaga bayi meraka sementara mereka menjamu selera. Hehe~ Ad ketenangan melihat bayi tanpa dosa itu. (",)


P/S : Mak tanya, bila nak ada bayi

sendiri? Hoho~ No Komen!!!

4 comment:

Anonymous said...

ya..bila nak ada baby sendiri?

rela hati jaga anak orang ye?fuh..lega.Aku dah jumpa baby sitter untuk anak aku nanti..tanpa gaji ye!nama pun suka rela..hik2

Cik Cut

ZahirahzahiD said...

Zahurahzahid >>> Cik Cut

Hoho~ No Komen!!! Lalala~


Boleh2, Aku picit2 ank ko nnt..hehe~
Sbb aku taw ank ko bsr nnt mesti sm 'baik' cam mak die. Tu kene picit dlu ms kecik, aku realisasikan imipian mak ko... =P

Linda Abdullah said...

Jangan picit-picit baby tu.. kesian dia.. dah lah dia kecit nanti penyek plak..he.he.hee

Ohh.. kat wad kak Linda ramai baby kecit ini.. datang lah melawat..muaha.ha.haa

Comel kan baby? ia mereka tersangatlah comel..he.hee

ZahirahzahiD said...

>>> Linda Abdullah

Hehe~ ok2, xpicit dak kecit tu.. =D

Ye ke?? ok, nanti da balik Mesia saya nak g IJN tgk baby..hehe~


Teramat comel sampai rasa nak ade berpuluh-puluh baby =D