:: Makan-makan ::

Friday, February 13, 2009

Tiramisu sedap (",)


Assalamualaikum wth,

Kebosanan telah mencengkam aku, huhu~ akhirnya di sini nampaknya tempat aku menghilangkan kebosanan melampau. Hari Ahad lepas aku pergi makan dekat Aswak As-Salam, Sedap kek tiramisu yang aku makan hari tu, teringin nak makan lagi. Tapi, nantilah biasiswa akan datang kot baru aku pergi makan sekali lagi. Hehe~


Dari sini jugalah aku dapat nama kekasih hati aku yang baru, aku teringin nak makan sashimi dan tempah. Bila tengah makan sashimi ni aku teringat sangat dekat hamster yang aku tengok. Oleh kerana itu, aku telah menamakan kekasih hati aku Sashimi. (",)
Inilah sashimi tu, sedap =D







Cappucino Cream =D

Tak ada kerja, saja nak masukkan gambar dalam blog ini. Rasanya nak pergi buat puding jagung. Lama tak makan puding jagung. Selamat menjamu selera untuk aku. Hehe~

P/S : Akan datang nak cerita mengenai

makan-makan lagi. ;)

4 comment:

Linda Abdullah said...

Oh sedapnye sashimi.. pernah tak nengok seekor hamster bertukar menjadi seketul sushi?? oh lazat ker?? heeee.heeeeeee

ZahirahzahiD said...

Zahirahzahid >>> Linda Abdullah

Erk..xnak tgk!!! Kesian hamster nnt...

Isk2..Sashimi saya... :((

Anonymous said...

elele cik zahirah..macam tak biasa pula makan 'sashimi' tu..hak hak hak


Cik Cut

ZahirahzahiD said...

Hoho~ Giler ko, 'sashimi' aku tu skrg buah hati pengarang jantung aku..isk2


Bygkan ko mkn sushi ade bulu2...wawa, xsanggup den do..never2!!!