:: Hasil Dagangan ::

Saturday, January 29, 2011

Anak Palestin


Melayu Islam Malaysia


Palestin


Melayu Islam Malaysia


Palestin


Melayu Islam Malaysia


Palestin


Melayu Islam Malaysia


Palestin


Melayu Islam Malaysia


Assalamualaikum wth
,

Maafkan saya dengan isu pada hari ini. Kadang-kadang kita kena berbahasa kurang adab untuk manusia.

Apabila Israel berjaya membawa masuk hasil dagangan kepada Melayu Islam Malaysia, mereka membawa pulang juga hasil ‘dagangan’ yang terlalu bernilai untuk Melayu Islam Malaysia iaitu, Melayu Islam Malaysia yang suci akhlaknya. Saya tahu anda cukup faham untuk memahaminya.

Apa yang Israel buat pada anak-anak kecil dan apa pula orang Melayu Islam Malaysia buat dengan bayi-bayi mereka?

Sudah hilang pertimbangan?

Sudah hilang kemanusiaan?

Bayi Palestin mati kerana Israel. Berdarah kerana tujahan peluru, rentung kerana dibakar rumahnya. Bayi Melayu Islam Malaysia mati kerana ibu (layakkah perkataan ini?) mereka. Berdarah kerana gigitan anjing. Rentung kerana ditinggalkan di tempat pembuangan sampah. Nampak berbeza cara kematian, tapi puncanya sama iaitu daripada sekeping hati yang ‘kontang’ kemanusiaannya. Semakin menggila Israel membunuh bayi-bayi tidak berdosa yang bakal menjadi fata Islam, semakin menggila juga Melayu Islam Malaysia mem’bunuh’ anak-anak mereka yang juga bakal fata Islam. Palestin berjuang bermatian mempertahankan bakal pemuda Islam, Melayu Islam Malaysia berjuang menghapuskannya. Palestin menangisi perginya bayi kecil mereka, Melayu Islam Malaysia berpesta meninggalkan mereka.

Berjaya! Berjaya sudah Israel menabur benih-benih didikan kepada anak-anak Melayu Islam Malaysia hari ini. Anak Melayu Islam Malaysia hari ini sudah pun bergerak ‘maju’ bersama mereka. Hati bangsa Melayu Islam Malaysia sudah dijadikan hati seorang Israel. Semakin lama semakin tinggi ‘nilai-nilai’ Israel itu bercambah dalam diri Melayu Islam Malaysia. Tahniah. Terima kasih.


P/s : Sebahagian sahaja. Anda sendiri

mampu mencari ‘nilai’ Israel

yang ada pada Melayu Islam Malaysia.

0 comment: